close

FIRST POST:「死亡筆記」030
IMG_0447.JPG

好sad 好sad...
實情係因為我23/3號又要test諗著溫
(上一科考衰左,deadline fighter..,)
但當我打開電腦睇筆記
戈刻我真係好想死...狂發呆...

全部雞腸!!!(哭)我吾明。
逐隻字翻譯0既話真係...
我讀戈科係應用心理學
ummm...雞腸學._.?
唉,其實我只不過係個學渣
--------------------------------------
其實我冇咩要講..
不過今日開左個blog係幾開心既~
得閒無聊可以打下文^3^
<預告:>
1. 我的撞鬼記
2. 日常靈魂出竅
3. 閑畫
4. 其他XDD
、、、、、、、、、、、、、、、、、、、、、、、 
ps.可吾可以搵個叻人幫助下我030
(雖然小德我係有識到D勁人..但表示難啟齒v_v)
end

arrow
arrow

    卡尼子 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()